Tvorba nových interaktivních materiálů pro potřeby výuky anglického jazyka v 1.–3. třídách ZŠ

Projekt „Tvorba nových interaktivních materiálů pro potřeby výuky anglického jazyka v 1.–3. třídách ZŠ“ je zaměřen – jak název napovídá – na tvorbu materiálů pro interaktivní výuku angličtiny nejmenších žáků. Díky finančním prostředkům z ESF a státního rozpočtu ČR budou mít vyučující k dispozici pro každý ročník jedno DVD s multimediálními interaktivními materiály, díky nimž se stane výuka pestřejší, zábavnější, ale i dynamičtější a názornější. Navíc budou vytvořeny další pomůcky – pracovní listy, obrázkové karty, hra a ……. jedno překvapení – pro další zpestření a doplnění vyučovacích hodin.

Interaktivní materiály budou průběžně „testovány“ na vybraných školách a připomínkovány vyučujícími i žáky. Díky jejich připomínkám  – ale i připomínkám, které budeme shromažďovat na tomto webu – vzniknou výukové materiály, které opravdu  při výuce využijete.

Navíc na těchto webových stránkách máte možnost sdílet Vámi vytvořené materiály s ostatními vyučujícími a také diskutovat o vznikajících interaktivních materiálech.

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

2 Comments

  1. Dobrý den,
    velice mě zaujala Vaše nabídka ohledně výukových materiálů pro podporu výuky anglického jazyka a měla bych k Vám otázku.
    V naší ZŠ se vyučuje anglický jazyk od 3. ročníku. Pro 1. a 2. ročník zde máme
    zájmový kroužek angličtiny. Zajímalo by mne, zda by Vámi nabízené materiály
    mohly být poskytnuty pro výuku v rámci tohoto zájmového kroužku. Měli bychom
    o ně opravdu veliký zájem.

    Děkuji za odpověď a přeji krásný den.
    S přátelským pozdravem

    Pavlína Nováková
    ZŠ Lipenec, 440 01 Louny

  2. Dobrý den,
    pokud máte děti z 1. a 2. ročníku v kroužku i tak se můžete v našem projektu zapojit – pro doložení počtu dětí stačí kopie záznamu o práci v zájmovém útvaru.
    Zaregistrujte prosím vaši školu pomocí registračního formuláře na tomto webu v sekci „Registrace“.
    David Flesar

Comments are closed.